NABÓR BURSA 2024-2025
Terminarz rekrutacji wychowanków
do Bursy Szkolnej w Sosnowcu przy ZSO nr 3 na rok szkolny 2024/2025
Regulamin
Składanie deklaracji kontynuowania zamieszkania w ZSO nr 3 – Bursie Szkolnej w Sosnowcu
06. 05. – 24. 05. 2024 r. – składanie deklaracji woli kontynuowania zamieszkania w Bursie na rok szkolny 2024/2025
31. 05. 2024 r. – ogłoszenie wyników rekrutacji dla młodzieży, która kontynuuje zamieszkanie w Bursie
Rekrutacja kandydatów
Rekrutacja kandydatów
-
03. 06. – 18. 06. 2024 r. – składanie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w sekretariacie Bursy Szkolnej w Sosnowcu, ul. Baczyńskiego 4, 41-209 Sosnowiec.
-
21. 06. 2024 r. – ogłoszenie wyników naboru poprzez wywieszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych (Budynek Bursy Szkolnej w Sosnowcu)
-
27. 06. 2024 r. – potwierdzenie (przez rodziców/opiekunów prawnych lub pełnoletniego ucznia) woli zamieszkania w Bursie – poprzez e-mail pod adresem bursa@prus.sosnowiec.pl lub za pomocą formularza w sekretariacie Bursy.
-
05. 07. 2024 r. – ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych oraz informacji o liczbie wolnych miejsc.
Rekrutacja uzupełniająca
-
22. 08. – 28. 08. 2024 r. – składanie wniosku w rekrutacji uzupełniającej wraz z wymaganymi załącznikami w siedzibie ZSO nr 3, ul. Piłsudskiego 114, 41-209 Sosnowiec.
-
29. 08. 2024 r. – ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych w rekrutacji uzupełniającej (Budynek ZSO nr 3 w Sosnowcu, ul. Piłsudskiego 114 i Budynek Bursy Szkolnej w Sosnowcu, ul. Baczyńskiego 4)